.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه احتمالا همه جریانات اصولگرا یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ندهند،گفت: شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف لیست می دهد.
مُهر تایید حدادعادل بر سرلیستی قالیباف در انتخابات اسفند/ بعید نیست چند لیست بیرون بیاید
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه احتمالا همه جریانات اصولگرا یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ندهند،گفت: شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف لیست می دهد. (ادامه)
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم. خبرهای جدید حداد عادل از لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم.(ادامه)
در ادامه نشست‌های بررسی فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، سند انتخاباتی شورای ائتلاف برای شهر تهران تدوین شد. سند انتخاباتی شورای ائتلاف برای شهر تهران تدوین شد
در ادامه نشست‌های بررسی فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، سند انتخاباتی شورای ائتلاف برای شهر تهران تدوین شد.(ادامه)
نشست رئیس‌جمهور با 50 نفر از دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی برگزار شد که برخی چهره‌های سیاسی حاضر در جلسه جزئیاتی از این جلسه را تشریح کرده‌اند./ کدام چهره های سیاسی مهمان رئیسی بودند؟ +تصاویر(خبر)
(ادامه)
حداد عادل: اصلاح‌طلب‌ها قدری ناز می‌کنند، اما در نهایت در انتخابات شرکت خواهند کرد + ویدیو
حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: برخی اصلاح طلب ها قدری سختگیر هستند اما برخی واقع بین تر هستند؛ قدری ناز می‌کنند اما در هر حال در انتخابات شرکت خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز : من تا جایی که تجربۀ سیاسی میدانی دارم هیچ‌وقت ندیده‌ام که فعالان سیاسی اصولگرا یا انقلابی بروند به شورای نگهبان بگویند که شما رقبای ما را حذف کنید تا ما پیروز بشویم. حداد عادل : جریان اصلاحات خودش را برای شرکت در انتخابات آماده می‌کند/ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در قابل عملکرد نمایندگان فهرست خود متعهد و بر آنان نظارت می کند !
شمال نیوز : من تا جایی که تجربۀ سیاسی میدانی دارم هیچ‌وقت ندیده‌ام که فعالان سیاسی اصولگرا یا انقلابی بروند به شورای نگهبان بگویند که شما رقبای ما را حذف کنید تا ما پیروز بشویم.(ادامه)
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم گفت:مردم از نگاه خشک و تند خسته شده اند و حتما به دنبال فضای سیاسی دیگری هستند.


فعال سیاسی: شواهدی نمی‌بینم که لاریجانی در انتخابات شرکت کند / در دیدار قالیباف با ناطق نوری، حداد عادل و لاریجانی هیچ توافقی صورت نگرفت
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم گفت:مردم از نگاه خشک و تند خسته شده اند و حتما به دنبال فضای سیاسی دیگری هستند. (ادامه)
در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی «سروده» حداد عادل به مناسبت روز قدس
در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی(ادامه)
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد.

یادآوری حامیان رئیسی به قالیباف/ سرنوشت حداد‌عادل در انتظار رئیس‌مجلس
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد. (ادامه)
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد.

یادآوری حامیان رئیسی به قالیباف/ سرنوشت حداد‌عادل در انتظار رئیس‌مجلس
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد. (ادامه)
عکس یادگاری خانم «کم‌حجاب» با حداد عادل در راهپیمایی ۲۲ بهمن
عکس یادگاری خانم «کم‌حجاب» با حداد عادل در راهپیمایی ۲۲ بهمن(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
حداد عادل گفت: در فضای مجازی فیلمی به‌دروغ منتشر کردند که آقای مجتبی خامنه‌ای و همسرش و مادر همسرش به‌همراه ۲۰ محافظ به لندن رفتند و یک طبقه یک هتل گرانقیمت را اجاره کردند و ۲ ماه آنجا ماندند تا فرزندشان دنیا آمد.» ماجرای تولد یک میلیون پوندی نوه رهبر انقلاب
حداد عادل گفت: در فضای مجازی فیلمی به‌دروغ منتشر کردند که آقای مجتبی خامنه‌ای و همسرش و مادر همسرش به‌همراه ۲۰ محافظ به لندن رفتند و یک طبقه یک هتل گرانقیمت را اجاره کردند و ۲ ماه آنجا ماندند تا فرزندشان دنیا آمد.»(ادامه)
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت منصوب شدند؛ از محمود احمدی نژاد تا علی لاریجانی
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند(ادامه)
حدادعادل:ضرورت جهاد تبیین علیه جنگ ادراکی دشمن/برای جوانان فرصت سازی کنیم
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور جهاد کنونی را در عرصه تبیین دانست و گفت: جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ادراکی دشمن لازم است.(ادامه)
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود.  به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است.

شایعه ای که خبر می شود؟ / نگرانی بزرگ قالیباف از علی لاریجانی
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود. به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است. (ادامه)
شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انتخاب شدند
اعضای جدید شورای مرکزی و بازرسین جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با رای اعضای مجمع عمومی از سرتاسر کشور منتخب شدند. (ادامه)
شمال نیوز :  دومین نشست وبیناری رؤسا و دبیران استانی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد. حداد عادل: ملاک آیت‌الله رئیسی برای دادن مسئولیت لیاقت افراد است، نه فعالیت انتخاباتی / ما به‌عنوان شورای ائتلاف حقی برای خودمان قائل نیستیم که مثلاً استاندار را ما معرفی کنیم/ شوراهای ائتلاف استان‌ها، ارزیابی و نظارتی از عملکرد نمایندگان مجلسی که به مردم معرفی کرده‌اند داشته باشند(خبر)
شمال نیوز : دومین نشست وبیناری رؤسا و دبیران استانی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: حداد عادل انصراف برخی از نامزدهای اصولگرا از رقابت های انتخاباتی را تایید کرد. خبر حداد عادل از انصراف برخی کاندیداهای اصولگرا
شمال نیوز: حداد عادل انصراف برخی از نامزدهای اصولگرا از رقابت های انتخاباتی را تایید کرد.(ادامه)
روحانی به «حداد عادل»، «پارسانیا» و «اعرافی» حکم داد
رئیس جمهور در احکام جداگانه‌ای حداد عادل، حجج اسلام پارسانیا و اعرافی را به عضویت در هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. احمدی نژاد از حمله آمریکا به ایران استقبال می کند/ او خودش را «ولیّ خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند/ بقایی گفت جمهوری اسلامی تا انتخابات ۱۴۰۰ سقوط می کند
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. (ادامه)
برخی کاربران تصاویری را به عنوان دستبوسی حدادعادل از فرح پهلوی منتشر کردند اما اصل ماجرا چیست؟ تصاویر دستبوسی منتسب به حدادعادل متعلق به چه کسی است
برخی کاربران تصاویری را به عنوان دستبوسی حدادعادل از فرح پهلوی منتشر کردند اما اصل ماجرا چیست؟(ادامه)
رئیس دولت نهم و دهم در واکنش به اظهارات اخیر حداد عادل گفت: این آقا طی ۱۶ سال اخیر همواره به ضد بنده بوده و به شدت علیه من فعالیت کرده است. او همیشه علیه من بوده / قبل از انقلاب دست فرح را می‌بوسیدند، بعد از انقلاب سوپر حزب‌اللهی شدند /اقشار مختلف اصرار دارند، کاندیدا شوم
رئیس دولت نهم و دهم در واکنش به اظهارات اخیر حداد عادل گفت: این آقا طی ۱۶ سال اخیر همواره به ضد بنده بوده و به شدت علیه من فعالیت کرده است. (ادامه)

حداد عادل، رئیس «شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب» در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به برخی اخبار درمورد کاندیداتوری احمدی نژاد اظهار داشت: آمدن احمدی نژاد را اصلا به عنوان شوک انتخابات در نظر نگیرید؛ یعنی تکلیف روشن است. اصلا به او فکر نکنید؛ تکلیف روشن است
حداد عادل، رئیس «شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب» در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به برخی اخبار درمورد کاندیداتوری احمدی نژاد اظهار داشت: آمدن احمدی نژاد را اصلا به عنوان شوک انتخابات در نظر نگیرید؛ یعنی تکلیف روشن است. (ادامه)
عضو مجمع تشخیص گفت: از اسفند ۵۷ تا کنون فعالیت‌های مختلفی داشته و در سطح معاونت وزیر هم بودم. در این ۴۲ سال فعالیت، به این جمع بندی رسیدم که مهم‌ترین نیاز ما برای اداره کشور مدیریت است. انتقادات تند حدادعادل از محمود احمدی نژاد /گفتند یارانه پول امام زمان است و به همه داده شد
عضو مجمع تشخیص گفت: از اسفند ۵۷ تا کنون فعالیت‌های مختلفی داشته و در سطح معاونت وزیر هم بودم. در این ۴۲ سال فعالیت، به این جمع بندی رسیدم که مهم‌ترین نیاز ما برای اداره کشور مدیریت است.(ادامه)
برنا نوشت: چهره سیاسی اصولگرا گفت: اگر رئیسی بخواهد وارد انتخابات 1400 شود طبیعتا اصولگرایان باید تلاش بسیاری انجام دهند که رهبری را راضی کنند که منع را از روی رئیسی برای پذیرش مسئولیت دیگر بردارند. پیشتازی رئیسی بر قالیباف در نظرسنجی انتخاباتی
برنا نوشت: چهره سیاسی اصولگرا گفت: اگر رئیسی بخواهد وارد انتخابات 1400 شود طبیعتا اصولگرایان باید تلاش بسیاری انجام دهند که رهبری را راضی کنند که منع را از روی رئیسی برای پذیرش مسئولیت دیگر بردارند.(ادامه)
واکنش حداد عادل به عذرخواهی فتاح از وی
غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عذرخواهی دیروز فتاح از وی اظهار کرد: آقای فتاح مطالبی را گفت تا حواشی اخیر تمام شود. وی افزود: من هم صحبتی نمی‌کنم و امیدوارم حواس مردم با توجه به شروع محرم بیشتر به اصل انقلاب و امام حسین «ع» باشد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: هیچ کدام از افراد و سازمان هایی که اسم بردم از املاک استفاده شخصی نداشته اند.
خطا کردم /این افراد که اسم بردم از املاک استفاده شخصی نداشته‌اند
شمال نیوز: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: هیچ کدام از افراد و سازمان هایی که اسم بردم از املاک استفاده شخصی نداشته اند. (ادامه)
واکنش تند حدادعادل به اظهارات فتاح/می خواهید خود را فرشته نجات نشان دهد
نماینده سابق مجلس گفت: آقای فتاح بنده از شما می‌پرسم آیا نمی‌دانستید که مدرسه فرهنگ بعد از اطلاع مقام معظم رهبری از وضع نابهنجار رشته علوم انسانی در آموزش و پرورش با توصیه مؤکد ایشان برای احیای این رشته ایجاد شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 30 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.